وب سرویس تماس اینترنتی

سرویس تماس اینترنتی امکان برقراری تماس از طریق پلتفرم های وب و اندروید و iOS را از درون سرویس آنلاین شما فراهم می کند.
با سرویس تماس صوتی بدون نیاز به بستر مخابرات و فقط از طریق یکپارچه کردن (Integrate) کیت توسعه (SDK) تماس امن و سریع به مشتریان خود ارائه کنید.

  • مقرون به صرفه

    یکی از مزایای سرویس تماس اینترنتی هزینه پایین آن نسبت به شبکه مخابرات می باشد، شما می توانید هزینه تماس را بر طبق سیاست های کسب و کار خودتان متقبل شوید یا از کاربران خود دریافت کنید، همچنین برای کنترل هزینه می‌توانید برای هر تماس حداکثر زمان مکالمه (Max Call Duration) تعیین کنید.

  • تماس ناشناس Anonymous call

    شماره تماس بخشی از حریم خصوصی کاربران به شمار می رود، در سرویس تماس کاوه نگار می توانید با نمایش نام کاربر یا شناسه کاربری به جای شماره در هنگام تماس حفط حریم خصوصی کاربران خود را افزایش دهید و از بروز مشکلات و مزاحمت ها جلوگیری کنید .

  • پشتیبانی از تمامی پلتفرم ها

    از طریق کیت توسعه (SDK) می توانید به آسانی و در کمتر از ۱ ساعت سرویس تماس اینترنتی را به اپلیکیشن یا وب سایت خود اضافه کنید.

  • پشتیبانی از شبکه های ضعیف 2G

    این سرویس، کیفیت تماس و پهنای باند مصرفی را به صورت داینامیک (On the fly) براساس پهنای باند گیرنده و فرستنده تنظیم می کند که این موضوع امکان برقراری تماس در شبکه های ضعیف و با تاخیر (Latency) بالا مانند 2G را میسر می کند.

  • بدون محدودیت جغرافیایی

    سرویس تماس اینترنتی کاوه نگار بر روی بستر اینترنت کار می کند که می تواند برای کسب و کارهایی که در چندین کشور یا شهر فعالیت می کنند مفید و به صرفه باشد، برای مثال تماس گیرنده از ایران می تواند به راحتی با کاربری در آلمان تماس داشته باشد.

  • کیفیت صدای عالی HD

    تماس اینترنتی با بهره گیری از تکنولوژی افزایش بازه فرکانس سیگنال ها یک تماس کیفیت بالای HD به شما ارائه می کند که البته این کیفیت متناسب با پهنای باند طرفین تماس تنظیم میشود تا کمترین تاخیر و بیشترین سرعت انتقال را داشته باشد .

  • امکان ضبط مکالمه Recording

    با توجه به اینکه این سرویس برای کسب و کار ها ارائه میشود قابلیت هایی مانند ضبط خودکار مکالمه و کنترل بر خط تماس برای شما وجود دارد تا در شرایط خاص مانند رسیدگی به مسائل حقوقی و مشکلات بین کاربران مفید واقع شود.

  • کنسول تحت وب Panel

    وجود کنسول مدیریت تحت وب برای مشاهده‌ی آمار تماس های موفق و ناموفق و لیست تماس های انجام شده، فایل مکالمه ها و کنترل End Point و عیب یابی فراخوانی های API تا مدیریت این سرویس را برای شما راحت تر کند .

  • قابلیت جایگزینی Redundancy

    کیت توسعه سریع تماس اینترنتی کاوه نگار این امکان را برای شما فراهم می کند تا در شرایطی که امکان برقرای تماس اینترنتی با گیرنده تماس وجود ندارد ‌برای مثال متصل نبودن به اینترنت یا پایین بودن کیفیت پهنای باند، متوجه شوید و ارتباط تلفنی مستقیم را بسته به سیاست های خود پیشنهاد دهید.