مدیریت بازاریابی و تبلیغات

درامد در شرکت ها و مجموعه ها تابعی است از مدیریت کارامد بازاریابی و کمپین تبلیغات.شناسایی اهداف ، انتخاب درست مدیاها و نظارت بر اجرای کمپین های تبلیغاتی می تواند مانع اتلاف سرمایه گذاری انجام شده در این حوزه ها باشد.مدیریت یکپارچه رسانه های در اختیار به همراه تولید و انتشار محتوا در بستر رسانه های مکتوب، صوتی و تصویری و رسانه های دیجیتال در این بسته گنجانده شده است.

وظیفه این بسته، نظارت و راهبری بازاریابی و تبلیغات بر اساس بازخورد های سیستمی من جمله داده ها و تحلیل فرصت های فروش درCRM  و باشگاه مشتریان است.