بـاشگاه مشتریان با هدف تعامل دو سویه و موثر بین مدیریت فروش و مشتریان و درک نـیازها و خواسته های مـشتریان و ارائه خدمات ویژه متناسب با نیاز آنها طراحی و اجرا می شود.
افزایش رضایت مندی مشتریان، ارتقا و توسعه فرایند خدمات، بازاریابی اثربخش و تشویق مشتریان و وفادارسازی از طریق تجمیع امتیازات ، شرکت در طرح های ویژه اعضای باشگاه و استفاده از جوایز پیشنهادی متنوع از دیگر اهداف باشگاه می باشد.
به منظور ساماندهی مشتریان قدیمی، شناسایی مشتریان جدید و وفادار سازی آنها از طریق ارائه پبشنهادات جذاب ، معرفی خدمات جدید و ایجاد تنوع در راستای تقویت و ارتقاء مستمر روابط با مشتری، باشگاه مشتریان فعالیت خود را در سطح شعب موجود آغاز نموده و در آینده درصورت افتتاح هر شعبه جدید، از ظرفیتهای این باشگاه استفاده خواهد شد.
باشگاه مشتریان تلاشی همه جانبه برای وفادار سازی مشتریان است که در فرایند تعامل با مشتری به نگهداری، بررسی و شناخت مستمر نیاز های مشتری، پیاده سازی سیستم های امتیاز دهی به رفتار های مشتری و در نهایت وفادار سازی مشتری اقدام میکند.
برخی مزایای عضویت در باشگاه مشتریان
دریافت کد تخفیف با ثبت نام
اطلاع از محصولات جدید
اطلاع از فروش ویژه محصولات
مدیریت فروش
- داشبورد فروش
- مدیریت محصولات
- فاکتور فروش
- فاکتور اکسپرس
- زمانبندی تایید فاکتور
- برگشت از فروش
مدیریت کاربران
- تعریف اپراتور
- مجوز دسترسی کاربران و مدیران
- ثبت ورود و خروج پرسنل
مدیریت مشتریان
- پنل اختصاصی مشتری
- طبقهبندی ترکیبی مشتریان
- دسته بندی مشتریان
- برچسبگذاری مشتری
- یادداشتگذاری مشتری
- کارت مشتریان
- عضویت اکسپرس
- جستجوی پیشرفته
- آرشیو فعالیت ها
- برنامه وفاداری عضویت
- برنامه وفاداری خرید
- برنامه وفاداری تکمیل پروفایل
- برنامه وفاداری شرکت در نظرسنجی
- برنامه وفاداری تولد
- برنامه وفاداری ازدواج
- برنامه وفاداری معرفی به دوستان
- برنامه وفاداری تخفیف / اعتبار
بازاریابی
- بازاریابی شرکتی B2B
- کمپین فروش
- کمپین جذب
- تحلیل رفتار مشتریان
- کارت اعتباری
- کارت مهمان
- کوپن تخفیف عمومی و اختصاصی
- اطلاع رسانی خودکار پیامکی
- اطلاع رسانی خودکار ایمیل
- مسابقه و قرعه کشی پیشرفته
- نظرسنجی ترویج برند و پیشرفته
- بازاریابی چندسطحی مشتریان
- رهگیری محصول
توسعه
- همگام سازی API
- منبع کد پلتفرم
- وب اپلیکیشن android/ios/win
گارانتی
- گارانتی و پشتیبانی
آموزش و پشتیبانی
- جلسات تفهیم توسعه
- آموزش کاربری پلتفرم (ریموت)
- پشتیبانی