بسته مدیریت کسب و کارها
بسته مدیریت ویژه کسب و کارها فرآیندها و نرمافزارهای کاربردی مورد نیاز بنگاههای اقتصادی را به صورت سرویسهای الکترونیکی بر بستر رایانش ابری به مشتریان ارائه میکند. شناسایی نیازهای اطلاعاتی، تحلیل و تفسیر، سازماندهی و ذخیرهسازی، تهیه گزارش های مدیریتی گویا و روان، همگی از جمله نتایج بسته مدیریت ویژه کسب و کارها برشمرده می شوند.
بکارگیری تکنولوژی روز در مدیریت با بهره گیری از ابزارهای مدیریتی و استقرار نرم افزار ها به منظور طراحی ، پیاده سازی و تسهیل جریان اطلاعات و ارایه گزارشات تصمیم ساز مدیریتی نتیجه پیاده سازی این بسته خواهد بود.
Customer Relationship Management
مدیریت ارتباط با مشتری
یکپارچه سازی بخشهای مختلف کسب و کار، از بازاریابی تا فروش و خدمات پس از فروش
تشکیل بانک اطلاعات یکپارچه و کامل از مشتریان و فعالیتهای ارتباطی با آنها
ایجاد دید ۳۶۰ درجه و یکپارچه از ارتباطات با مشتری
شناسایی اثر بخشی فعالیتهای بازاریابی و تبلیغات
برنامه ریزی و اولویت بندی وظایف کارکنان بخش فروش
طراحی ، اجرا و تحلیل کمپین های فروش